LEVEQUE Joan- Loís

Joan-Loís LEVEQUE est cadre de direction dans un réseau d’organismes de formation professionnelle et par alternance. Il anime des formations d’occitan pour adultes et des conférences sur la culture et l’identité occitanes du Périgord. Il contribue à des études de restitution toponymique à la demande d’associations ou de collectivités locales. Membre de l’Amassada et administrateur de l’Agence culturelle de Dordogne, il est depuis 2008 le président de Novelum, section périgourdine de l’Institut d’Estudis Occitans.
Joan-Loís LEVEQUE es quadre de direccion dins un malhum d’organismes de formacion professionala e per alternança. Anima de las formacions d’occitan per adultes mai de las conferéncias sus la cultura e l’identitat occitanas de Perigòrd. Contribuís a daus estudis de restitucion toponimica a la damanda d’associacions o de collectivitats localas. Membre de l’Amassada e administrator de l’Agéncia culturala de Dordonha, es dempuei 2008 lo president de Novelum, seccion Perigòrd de l’Institut d’Estudis Occitans.
Réalisation : William Dodé - www.flibuste.net | Graphisme www.charlottelambert.net | IEO Difusion - IEO/IDECO - ZA plaine St-Martin - 81700 Puylaurens Remonter Repojar