IEO Edicions
Treparàs pas mon semenat (lg) (ATS 184)
Parution : 01/04/2009
ISBN : 9782859104580
208 pages
13,5 x 18 cm
12.50 €
Jòrdi PELADAN
Treparàs pas mon semenat (lg) (ATS 184)
Accompagnée de son assistant Rogièr Pagès, la jolie détective Maragarida Cercamond est dans de beaux draps. Tour à tour suspecte et enquêtrice, elle empietrera sur le territoire du Comissaire Badaràs, un maître de la police judiciaire, et nous mènera, sur fond de tauromachie et de travail au noir, de Cadix à Nîmes, en passant par Barcelone, Marseille et la Camargue.
Maragarida Cercamond, sobrepolida detectiva, escarrabilha, petafuòc, assistida de son ajuda lo Rogièr Pagès, se trapa dins un embolh qu’es pas de creire.
Torn a torn sospechada e investigairitz trepejarà sens vergonha lo semenat del Comissari Badaràs, un mèstre de la policia judiciara e nos menarà sus fons de tauromaquia e de trabalh amagat de Cadix a Nimes passant per Barcelona, Marsilha e la Camarga.

Jòrdi Peladan est né à Alès en 1938 d’une famille cévenole. Il enseigne les mathématiques et l’occitan. Militant occitaniste, il s’est engagé auprès de l’Institut d’Estudis Occitans, la MARPOC, les Calandretas et l’Universitat Occitana d’Estiu.
Jòrdi Peladan nasquèt en 1938 a Alès d’una familha cevenòla. Ensenhèt las matematicas e l’occitan.
Militant occitanista, se’s engatjat alprèp de l’IEO, la MARPOC, l’Universitat Occitana d’Estiu e las Calandretas.

Réalisation : William Dodé - www.flibuste.net | Graphisme www.charlottelambert.net | IEO Difusion - IEO/IDECO - ZA plaine St-Martin - 81700 Puylaurens Remonter Repojar