la librariá IDECO
Rachid de la Cevena
Parution : 05/06/1995
ISBN : 2907690213
200 pages
13.00 €
Jòrdi PELADAN
Rachid de la Cevena
Bilingue Français/Occitan - traduction de l’auteur
Prix Paul Froment 1996
Rachid, jeune « beur » de la Z.U.P. de Nîmes trouve un petit boulot d’été à l’Avalinière – ferme vitrine d’une Cévenne traditionnelle création touristique de la Safer et du Parc National. Il y « fait le Cévenol » et y retrouve Maryse, fille du pays.

Une histoire d’amour dans le choc et la rencontre de deux cultures... Dans une Cévenne qui cherche à se bâtir en point d’interrogation sur fond de barrage de la Borie, de tradition et de néo-civilisation dans la cicatrice qui n’en finit pas de se refermer d’une longue confrontation religieuse.
Rachid, joine « beur » de la Z.U.P. De Nimes trapa un trabalhon d’estiu a l’Avalinièra - bòria veirina d’una Cevena tradicionala, creacion toristica de Safèr e Pargue Nacional. I fa lo « Cevenòl » e i retròba Marisa, filha del país.

Una istòria d’amor dins lo tust e lo rescòntre de doas culturas... Dins una Cevena que cèrca de se bastir en ponch d’interrogacion sul fons de barratge de la Bòria, de tradicion e de neòcivilisacion dins la cresta que ne finís pas de se barrar d’una longa confrontacion religiosa.

Jòrdi Peladan est né à Alès en 1938 d’une famille cévenole. Il enseigne les mathématiques et l’occitan. Militant occitaniste, il s’est engagé auprès de l’Institut d’Estudis Occitans, la MARPOC, les Calandretas et l’Universitat Occitana d’Estiu.
Jòrdi Peladan nasquèt en 1938 a Alès d’una familha cevenòla. Ensenhèt las matematicas e l’occitan.
Militant occitanista, se’s engatjat alprèp de l’IEO, la MARPOC, l’Universitat Occitana d’Estiu e las Calandretas.

Réalisation : William Dodé - www.flibuste.net | Graphisme www.charlottelambert.net | IEO Difusion - IEO/IDECO - ZA plaine St-Martin - 81700 Puylaurens Remonter Repojar