IEO Edicions
Viatge au fons de la mitologia (pv) (ATS 180)
Parution : 01/04/2008
ISBN : 9782859103910
204 pages
13,5 x 18 cm
12.50 €
Pèire PESSAMESSA
Viatge au fons de la mitologia (pv) (ATS 180)
Enfin, à la fin d’une averse, j’aperçois à travers les gouttes, ce qui ressemble à une maison. J’y cours en m’empêtrant dans la boue. Deux chiens sortent d’une cabane et me montrent les dents. Je ramasse une grosse souche au sol, pour les tenir à distance et crie comme un désespéré. A la fin, j’entends siffler, il semble qu’un homme a ouvert un portail. Un portail de bohémien.
Enfin, au sortir d’una rara, entrevesi a través dei gotas quauquaren que sembla un ostau. Li corri tot en gafolhant dins la fanga. Un parèu de cans sòrton d’una cabana e me viran lei dents. Preni un tancàs que tirassava, per lei tenir a distáncia e cridi coma un desesperat. A la fin, entendi sublar, qu’un òme a dubert çò que sembla un portau. Un portau de bomian.

Pèire Pessamessa est né en 1931 à Marseille. Il est écrivain, homme politique et romancier en occitan provençal. Il commence à écrire dans la revue occitano catalane Vida Nova et dans la revue catalane Serra d’Or. Il reçoit le Prix Occitan aux Jeux Floraux de l’Alguer en 1962. Il est aussi critique littéraire et réalise diverses émissions de radio et films en occitan. Il reçoit le prix Batista i Roca en 2005. Il fût maire de Buoux (Provence) pendant 28 ans.
Pèire Pessamessa (10 de decembre de 1931, a Marselha) es un escrivan, òme politic e romancier occitan contemporanèu en provençau.

Comencèt a escriure dins la revista occitanocatalana Vida Nova e puèi dins la catalana Serra d’Or. Recebèt lo Prèmi Occitània als Jòcs Florals de l’Alguer en 1962. Es tanben critic literari e a realizat divèrsas emissions de ràdio e mai de filmes en occitan. Recebèt lo Prèmi Batista i Roca en 2005. Foguèt cònsol de Buòus (Provença) durant 28 ans. Es dempuèi fòrça temps membre del CAOC occitan que ne venguèt president lo 30 de novembre de 2002.

Réalisation : William Dodé - www.flibuste.net | Graphisme www.charlottelambert.net | IEO Difusion - IEO/IDECO - ZA plaine St-Martin - 81700 Puylaurens Remonter Repojar