Pèire EIRICON
Los Romieus de delà l’aiga (ATS 132)
Lo contaire principièc :
«Per poguer sègre lo recit se chal abandonar a son movement. Es en aqueu balançament que lo recit pòt inspirar e espirar lo sofle qu’atravèrsa diferents mondes, coneissuts o inconeissuts, ordinaris o magics, vesibles o invesibles.
Lo conte, eu, es aqueu luec de rescontre, mas sa realitat es tan fòrta que vivo son existéncia coma una chausa en se. Son existéncia me fai pensar au punt de balançament de tota respiracion, invesible de segur, ni per tan ben real !...»
Al fial de rescontres, de sòmis, de legendas, la quista iniciatica, esoterica, animista de quatre romieus cap a una compreneson fonza e poëtica de l’univèrs...
«Per poguer sègre lo recit se chal abandonar a son movement. Es en aqueu balançament que lo recit pòt inspirar e espirar lo sofle qu’atravèrsa diferents mondes, coneissuts o inconeissuts, ordinaris o magics, vesibles o invesibles.
Lo conte, eu, es aqueu luec de rescontre, mas sa realitat es tan fòrta que vivo son existéncia coma una chausa en se. Son existéncia me fai pensar au punt de balançament de tota respiracion, invesible de segur, ni per tan ben real !...»
Al fial de rescontres, de sòmis, de legendas, la quista iniciatica, esoterica, animista de quatre romieus cap a una compreneson fonza e poëtica de l’univèrs...
Pèire EIRIÇON nasquèt en 1949 a Casablanca. En 1960 torna en Provença nauta d’ont sa maire es eissida. Primièr rescontre amb la lenga. Fa puèi d’estudis agricòlas e ven pastre tant e Provença qu’en Colombia Britanica (Canadà) ont demòra dos ans. Tres ans responsable d’un lòc de vida per joves en Champsaur, torna puèi al campestre. Enfin, dempuèi 1993 a trabalhat per fargar la calandreta de Gap, passat una licéncia d’occitan, e ensenha ara dins aquela calandreta dempuèi la dintrada de 95.